Browsing by Author "Özçetin, Burak"
Now showing items 1-7 of 7
-
Framing the Russian Aircraft Crisis: News Discourse in Turkey's Polarized Media Environment
Özçetin, Burak; Baybars Hawks, Banu (Uluslararası İlişkiler Konseyi Derneği, 2018)This article analyzes the way in which the downing of a Russian aircraft by a Turkish F-16 jet on 24 November 2015 was framed by pro-government (Turkiye Yeni Akit Yeni Safak) and anti-government (Cumhuriyet) newspapers. ... -
Framing the Russian aircraft crisis: News discourse in Turkey’s polarized media environment
Özçetin, Burak; Baybars Hawks, Banu (Forsnet, 2018)This article analyzes the way in which the downing of a Russian aircraft by a Turkish F-16 jet on 24 November 2015 was framed by pro-government (Türkiye, Yeni Akit, Yeni Şafak) and anti-government (Cumhuriyet) newspapers. ... -
Kriz iletişiminde çok sesli yaklaşım : Metro Turizm krizi’nin retoriksel arena kuramı bağlamında incelenmesi
Der, Gizem (Kadir Has Üniversitesi, 2017)İşletmelerin beklemedikleri anlarda ortaya çıkan, zamanında ve doğru stratejilerle müdahale edilmediği takdirde kurum üzerinde ciddi hasarlara yol açabilen kurumsal krizler hakkında literatürdeki çalışmaların çoğunluğunda ... -
Kriz iletişiminde kurumsal savunca kuramı: Türkiye'deki krizlerin özür metinlerinin incelenmesi
Terzi Köroğlu, Gamze (Kadir Has Üniversitesi, 2018)İletişim teknolojilerinin gelişimiyle değişim göstererek genişleyen krizler, beklenmedik zamanlarda ortaya çıkarak kaos ortamı yaratmaktadır. Kriz dönemleri etkin yönetilmediği takdirde, kurumlar için büyük sorunlara yol ... -
Kurumsal iletişimde sosyal medya: Thy ve Pegasus örnekleri
İmir, Akan (Kadir Has Üniversitesi, 2018)Gunumuz teknolojisinin gelismesiyle birlikte kurumlarin kurumsal iletisim calismalari yaparken basta hedef kitleleri olmak uzere diger tum paydaslarina yonelik etkin hizli dogru ve seffaf bir yonetim anlayisiyla hareket ... -
Müşteri memnuniyeti ölçütünde itibar performansı değerlendirmesi: Lc Waıkıkı üzerine bir uygulama
Altun, Sevde (Kadir Has Üniversitesi, 2018)Gunumuzde ozellikle buyuk olcekli firmalarin musterileri nezdinde itibar kazanmalarinda ve bu itibari surdurebilmelerinde musterileri ile olan iliskileri oldukca onemli hale gelmistir. Bu calisma musteri memnuniyeti ve ... -
Watsons krizinde aktarılan mesajların imaj restorasyon teorisi bağlamında incelenmesi
Kasidecioğlu, Müjgan Yasemin (Kadir Has Üniversitesi, 2018)Kurumların yaşadıkları krizler çeşitli sebeplere dayanabilmekte ve ortaya çıkışları ani olabilmektedir. Krizlerin aniden ortaya çıkabilme durumu işletmeleri daha hızlı hareket etmeye ve bazı stratejiler üretmeye zorlamaktadır. ...